30.9.15

Een beetje afscheid

Als je de kans krijgt om bij Libelle Lifestyle Coordinator te worden dan doe je dat! En helemaal met de pijlers wonen, culi en tuinen. Dat is geen baan, dat is pure hobby. Natuurlijk word ik ook gedreven door ambitie en het klinkt gek uit mijn mond, een beetje regelmaat.

Iets nieuws gaan doen, betekent ook afscheid nemen van het oude. Ik heb 8 jaar voor verschillende bladen gewerkt en het doet pijn in mijn hart om afscheid te nemen van de mensen, mijn eigen rubriek, maar ook van het stylingwerk, dat ik nog altijd geweldig vond om te doen.

Ik was nog volop bezig met de voorbereidingen voor de Woonbeurs, maar dat heb ik niet kunnen afronden. Wel sta ik gelukkig nog in het Woonbeursnummer en met een geweldige cover. Tot het einde van het jaar zal ik nog te zien zijn met mijn rubriek "Fan van Fleur" in Ariadne at Home. Daarna neemt iemand anders het stokje over. Aan alle redacties waar ik voor heb gewerkt en Ariadne at Home in het bijzonder, heel veel dank voor het vertrouwen en alle kansen die ik heb gekregen, het heeft me veel gebracht, waaronder deze prachtige baan.

Voorlopig zal mijn blog even stil staan, net als de plannen voor een woonnieuws site, waar ik mee bezig was. Ik weet zeker dat die laatste er nog eens gaat komen.

Tot dan!
Liefs, Fleur



3 opmerkingen:

  1. Heeft u dringend een lening nodig om uw financiƫle problemen op te lossen of om uw bedrijf op te starten of uw bedrijfsfaciliteiten uit te breiden? een lening om uw vakantie te plannen en uw rekeningen te betalen? zo ja, neem dan contact met ons op via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Outstanding knowledge, you most be a pro in writing. Keep the positive energy flowing I can feel it from the tip of your fingers on your keyboard typing your thoughts. I personally appreciate writers of your types, writers full with enthusiasm. I will make sure I share your articles to the listed countries, Australia, US, Canada, France, Italy, Germany and not forgetting Dubai and Thailand where I have some free public blogs that can help share your ideas to other who maybe really in need of such good post. I will also take the advantage to bring forward

    THE NEWLY PROGRAM BLANK ATM CARD WITH A DAILY WITHDRAWAL THAT IS SWAPPING LIFE WORLDWIDE NOW which many are not yet informed of this life changing opportunity due to the fact of research for personal growth, I think it worth a look, you can simply join our 1790.3k members TELEGRAM GROUP
    to share with us your ideas or any latest update on your blog or to learn more about basic HACKING TUTORIALS.
    Thanks I am Scott from Globex, we are expecting you on our platform
    Thank so much for the great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net mijn eerste persoonlijke lening afgesloten en ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben van hoe eenvoudig de diensten zijn. Ik hoefde alleen maar te solliciteren, het aanvraagformulier in te vullen en op te sturen! Ik kreeg toen binnen ongeveer 10 minuten te horen dat ik was geaccepteerd en dat het geld was goedgekeurd en op weg was naar mijn bank na het indienen van de vereiste informatie en ik ontving een lening van $ 35.000 USD! Uiterst indrukwekkend. Nu heb ik mijn eigen auto en heb ik ook mijn eigen bedrijf dankzij de heer peter LENINGSBEDRIJF. Vraag vandaag nog uw lening aan zonder enige stress met peter LOAN FIRM e-mail ze nu op (peterhelps01@outlook.com). Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen